Om os

Mød holdet hos WebLead og bliv lidt klogere på menneskerne bag

Mød holdet bag WebLead

Rådgiver & partner

Anders brænder for digital marketing og bilbranchen. Han ved faktisk ikke noget bedre end at hjælpe kunder med at udleve deres potentiale og udvikle digitale løsninger.

Partner & Google Ads-nørd

Anders er nørd ned til fingerspidserne. Der er ikke det, han ikke ved omkring Google Ads og Excel, hvor han bare tryller med formler, og hvad der ellers hører sig til. 

Facebook-nørd & konsulent

Bjarke er den helt store Facebook-nørd og brænder for Facebook-marketing. Der er faktisk ikke det, han ikke kan i Facebooks maskinrum, når det kommer til opsætning af annoncer, kurser og rådgivning.

Content- & kommunikationsansvarlig

Rikke har ild i fingrene, når der skal skrives alt fra SEO-content til værdiskabende indhold til hjemmesider – og ved faktisk ikke noget bedre end dybdegående research og skabe værdi med tekster. 

Hvorfor hedder vi WebLead?

Det hele kommer sig faktisk af, at vi har til formål at skabe leads til dig. Leads der i sidste ende hjælper din virksomhed med at konvertere. Det gør vi ved at skabe målrettede annoncer såsom Google Ads-tekstannoncer, bannere og dynamiske bannere, men også ved hjælp af Facebook-annoncering og målrettet SEO-tekstforfatning og landingssider.

Vi ønsker at skabe værdi for din virksomhed gennem målrettet markedsføring og rådgivning.

Værdier

Et godt samarbejde kan opstå tilfældigt, men oftest sker magien ved et aktivt valg

Vi taler lige ud af posen

tale ud af posen

Vi er drevet af leads

Drevet af leads

Vi er til lange forhold

lange forhold

VetPlanet - en god case

VetPlanet har rigtig mange produkter. Da vi skulle opstarte dem med Ads annoncer, lå der en stor opgave i at få opsat en omfattende kampagnestruktur. Her skal annoncer og landingsider være præcist tilpasset det, der søges efter. Det samme skal vores software, som vi selv har udviklet. Denne særlige software styrer annoncerne alt afhængig af om et produkt er på lager eller ej. Den sørger for at det kun er produkter på lager som vises, og når produkter sælges, kommer der nye på. Det har gjort annoncerne for VetPlanet effektive.

Vi stod desuden med et helt nyt brand, hvilket gjorde display banner-annoncering særlig vigtigt. Vi valgte at fokusere vores indsats på nye, fine dynamiske bannere. Med disse bannere får folk, der har søgt på Google efter et bestemt produkt, vist dynamiske bannere med de produkter, der netop er relevant for den søgning de lige har lavet på Google.

VetPlanet er lige nu de eneste i dyrlægebranchen i Danmark som kører med denne strategi og produkt. Da produktet er udviklet af os i WebLead.

Sidst min ikke mindst havde vi en stor optimeringsopgave, da kampagneopsætningen var omfattende.

Vores fokus har hele tiden været på leads, omsætning og konverteringsrater for de enkelte elementer i kampagneopsætningen. Og det har båret pote. Omsætningen er nemlig steget måned for måned.

Få 30 min gratis rådgivning

Bliv kontaktet inden for 24 timer. Der skal to til tango. Vi kigger sammen med dig på hvor du kan forbedre din markedsføringsindsats – og sætter tal på hvad det koster.