This is an example page. It’s different from a blog post because it will stay in one place and will show up in your site navigation (in most themes). Most people start with an About page that introduces them to potential site visitors. It might say something like this:

Hi there! I’m a bike messenger by day, aspiring actor by night, and this is my website. I live in Los Angeles, have a great dog named Jack, and I like piña coladas. (And gettin’ caught in the rain.)

…or something like this:

The XYZ Doohickey Company was founded in 1971, and has been providing quality doohickeys to the public ever since. Located in Gotham City, XYZ employs over 2,000 people and does all kinds of awesome things for the Gotham community.

As a new WordPress user, you should go to your dashboard to delete this page and create new pages for your content. Have fun!

VetPlanet - en god case

VetPlanet har rigtig mange produkter. Da vi skulle opstarte dem med Ads annoncer, lå der en stor opgave i at få opsat en omfattende kampagnestruktur. Her skal annoncer og landingsider være præcist tilpasset det, der søges efter. Det samme skal vores software, som vi selv har udviklet. Denne særlige software styrer annoncerne alt afhængig af om et produkt er på lager eller ej. Den sørger for at det kun er produkter på lager som vises, og når produkter sælges, kommer der nye på. Det har gjort annoncerne for VetPlanet effektive.

Vi stod desuden med et helt nyt brand, hvilket gjorde display banner-annoncering særlig vigtigt. Vi valgte at fokusere vores indsats på nye, fine dynamiske bannere. Med disse bannere får folk, der har søgt på Google efter et bestemt produkt, vist dynamiske bannere med de produkter, der netop er relevant for den søgning de lige har lavet på Google.

VetPlanet er lige nu de eneste i dyrlægebranchen i Danmark som kører med denne strategi og produkt. Da produktet er udviklet af os i WebLead.

Sidst min ikke mindst havde vi en stor optimeringsopgave, da kampagneopsætningen var omfattende.

Vores fokus har hele tiden været på leads, omsætning og konverteringsrater for de enkelte elementer i kampagneopsætningen. Og det har båret pote. Omsætningen er nemlig steget måned for måned.

Få 30 min gratis rådgivning

Bliv kontaktet inden for 24 timer. Der skal to til tango. Vi kigger sammen med dig på hvor du kan forbedre din markedsføringsindsats – og sætter tal på hvad det koster.